Linas muffins!

Nu håller jag på att äta upp världens godaste tonfisksallad med pasta. Ägg har jag också kokat :) Fick lite inspiration av Bodil och Martin i bilen mot Slussen :) Kvällens träning hade en liten stjärna..och då syftar jag på Linas muffins. Hallon och vaniljkesella-muffins!!! Ljuvliga!


Inte nog med att det var riktiga kondismuffins! Fint kakfat också :)

Hur som helst så har jag en positiv känsla efter kvällens träning. Efteråt körde B,AC och jag bålstabilitet. Är glad att jag körde löppasset igår och inte idag. Nu gäller det bara att få upp känslan inför söndagens match mot Lugi!
Gårdagskvällen gick åt till att titta på Lugi-Eslöv. Har framförallt analyserat den spelaren jag ska möta.

Imorgon är det äntligen fredag! Underbart! Hoppas helgen blir toppen!!

Längtar efter Ebba och Gonzo nu. Imorgon ska jag pussa dem mååånga gånger.



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

vad kostig din blogg såg ut!! jag får hjälp med min design av hon som har en bukis =)Snällt...

2008-11-06 @ 21:23:37
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0