*klapp på axeln*

Vad skönt det är att hela tiden beta av sina egna fyspass, dag efter dag. Man känner sig så duktig. Kvällens träning med boll var ganska lugnt. Jag var tacksam eftersom jag gick ut och sprang efteråt. AC är sjuk idag (vagel, ont i halsen, förkyld...you name it) och eftersom många sprang innan träningen var jag helt ensam efteråt. Men, bara att ta tag i det..vilket jag gjorde...gick väldigt bra! *klapp på axeln Emma* Känslan efteråt är verkligen skönt!

Efter handbollspasset var det "psyktest" *haha* En fd. Skuruspelare kom ner och lämnade ut enkäter som skulle fyllas i. Hon pluggar nämligen en kurs där en uppgift var att undersöka lagsammanhållningen i ett lag. Man var anonym och fick svara på ex frågan "Finns någon av dina bästa vänner i laget?"
Undra vad resultatet visar....

Nu är det "Bonde söker fru" och snart "Efterlyst".
Intressant!!

Tittar du på Efterlyst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0