Kallt=soppa?

Eftersom AC och jag åt sushi igår till middag blir det lunch från jobbets kök idag. På menyn står tomatsoppa och blåbärspannkaka. Inte helt fel kanske? Många säger att pannkaka är en efterrätt, men min bestämda åsikt är att det absolut inte är så. Jag ♥ pannkakor! Kommer ihåg då jag var yngre och alltid åkte till mormor och morfar efter skolan. Då hade alltid mormor eller morfar stekt pannkakor som C och jag fick äta med hemmagjord sylt och vispgrädde.

♥ Vilka minnen ♥



Eftermiddagen går som sagt i mötets tecken. Inge vidare om man heter Emma. Men ska väl fixa iordning kaffe och fikabröd, då blir det genast lättare *blink* En eftermiddag utan kaffe går ju bara inte att överleva :)

Ringde alleles nyss till morfar och pratade lite ♥

Dags att göra nytta!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Visst gör de de.. Nu e ja brunhårig.. Måste färga en gång till. Min kompis slarvade lite.. hehe. Ska köra en färgning till nu..

2008-11-06 @ 17:45:01
URL: http://melissa87.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0