God middag

Nu sitter jag hemma hos syster. Har ätit en god middag; kyckling och pasta + sallad. Verkligen gott *smask* Tänk om man kunde ha en hemma-syster som varje kväll stod med maten klar. Vore toppen.

Kvällens träning var lugn. En fd. Skuru-spelare (numera proffs i Danmark) var nere och körde. Kul! Efteråt tog Ella och jag tag i skivsstängerna och pumpade loss. Körde i princip alla övningar tidigare i veckan, men ingen mår dåligt av lite extra pumping. Fick sällskap till T-centralen också!

Måste passa på att risa SL i Nacka! Vad händer med busstidtabellerna egentligen? Existerar busschaffisarnas klocka över huvudtaget? Sover de eller? Surnar till ordentliget när man kommer till en station 19.10 och får vänta till 19.30 innan bussj*veln kommer! Varför har man ingen bil?

Imorgon är jag ledig!!! JIPI! Ska sova mååånga extra minuter.


Jag och Mia! Lite rolig bild!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack för din kommentar :)

blev jätte glad

o jätte fin hund du också har

stor kram

2008-11-13 @ 21:08:16
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0