Fredag <3

Älskar fredagar, helt underbara och fantastiska faktiskt! Kändes betydligt lättare att kliva upp idag. Hoppas hela dagen fortsätter i samma goda anda (det tror jag). Efter jobbet ska jag kanske till Åhlens och inhandla "Vår kokbok" för det ynka priset 149:-. Egentligen kostar den över 400:-, men rean har dragit ner betydligt på priset.

Ser fram emot kvällen med den obligatoriska middagen hos mamma och pappa ♥

I helgen hoppas jag även få hjälp av pappa med att borra upp min sänglampa, tavla och en konsolhylla. Nu måste det börja hända grejer på inredningsfronten. Står mest stilla nu pga. tidsbrist!!


Eftersom det är fredag bjuder jag på Dagens outfit *OBS jag skojjar*

Kommentarer
Postat av: AC

Det har kommit ut ett nytt jobb ett sg jobb...kolla in det =)

2008-11-07 @ 07:37:58
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0