Film ikväll?

Nu har jag äntligen filmen "Tingeling" i min dator. Någon som har sett den och som kan berätta ifall jag som 24-åring kan se den filmen? Är jag för gammal? Men man brukar ju kalla Disneyfilmerna för familjefilm....och då ingår faktiskt alla åldrar :) *ler stort*



Började titta på filmen, bara några sekunder och kan tänka mig att den är sådär Disney-mysig. Animerade filmer brukar faktiskt vara trevliga. Kan rabbla upp en hel drös med bra Disneyfilmer.

VILKEN ÄR DIN FAVORIT FILM FRÅN DISNEY?

Vet inte om jag har någon favorit film direkt..
Får fundera på det ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, såg det! hittade även en där en papeoja ramlade ner i diskhon! haha

Full med diskmedel dock, stackars goja, kan ju inte vara bra alls!

2008-11-03 @ 17:10:12
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0