En bra frukost

När man är ledig en vardag är det så skönt att bara få sova ut och sedan i lugn ro får gå upp och göra frukost. Sätta sig med morgonrocken i soffan och bara titta på TV undertiden man äter sin frukost. Det är ju det jag gör nu =) Vaknade 7.20 redan, men kunde inte somna om. Då slog det mig att jag faktiskt har endel att göra, så varför bara ligga och försöka sova? Kommer ta det lugnt framför TV´n ett tag dock :)


Dålig bild, jag vet :) Mörka mornar nu :)

Ska göra lite nytta här hemma, som sagt, men sedan for jag iväg till världens bästa mormor och morfar ♥
Ibland behöver man sådana här dagar, jag tog lite lyx idag faktiskt :)

Ebba här hos mormor och morfar varje dag då vi är på jobbet, så henne ska jag naturligtvis också pussa på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0