Brrrr!

Trots bussen som var försenad och kyla är jag iallafall på jobbet. Var extremt tungt att kliva upp i morse. Ville bara borra ner huvudet i kudden och somna om. Det var så varmt och mysigt under täcket. Men det var helt enkelt bara att ta tjuren vid horna. Och man piggnar faktiskt till efter ett tag. Åt min hallon/banan smoothi (som jag gjorde igår kväll) och åt en vitamintablett :) Gott, gotti, gott gott!

Känner att jag måste ha lite kaffe också. Annars orkar jag inte med den här dagen.

I kväll ska jag till AC och sova över. Vi ska kika på Leilas jul! Eftersom vi ska ha pyssel och julbak på lördag (hela dagen) med C och L kanske man kan få lite tips på godsaker. Rocky Road är en favorit! Berättar mer om den på lördag, då vi antagligen kommer göra sådan. *mums mums* Klockan 20.00 är det Det okända. Det vet jag dock tyvärr inte om vi hinner hem till eftersom AC, jag och Bodan ska ut och löpa efter handbollen.

KAFFE TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0