Billigt pyssel

Jag älskar verkligen att pyssla. Tyvärr tillåter inte riktigt tiden att ja prioriterar just det :( Men för några veckor sedan såg jag ett erbjudande hos CreativeClub. Man kunde bli medlem och få ett välkomstpaket med scrapbookingprylar bara genom att betala frakten på 35:-. Sagt och gjort så beställde jag det. Så igår då jag kom hem låg paketet i brevlådan.



Så imorse har jag betalt de 35 kr till CreativeClub. Mycket billigt måste jag säga! Har även gjort en liten ful sak, nämligen gått ur medlemskapet direkt då jag fick paketet. Vill inte ha något som kommer hem i brevlådan titt som tätt utan att jag behöver det..
Funderar på att ha någon pysseldag snart! Kanske bjuder in några vänner till en dag med scrapbooking och fika! Det är faktiskt jul snart (ja nästan snart iallafall) och då kan det vara kul att göra egna julkort.

Har endel julstämplar sedan förra året. Det jag kan hoppas på är bara att stämpeldynan inte har torkat ihop. Gör den det efter ett år? Någon scrapbookfantast som vet och kan svara?

Kommentarer
Postat av: caroline

Pyssla är roligt!:)

2008-11-07 @ 10:21:28
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: handbolls- och pysselfantast

jag har i alla fall kunnat använda min stämpeldyna som jag köpte till julen för 2 år sedan (på panduro) det beror väl på vad det är för kvalité på den kanske? :)

2008-11-07 @ 13:12:20
Postat av: emeli

Det brukar dom inte göra, dom brukar hålla ganska bra =) men sen är det kanske beroende på kvaliteten också!



2008-11-07 @ 16:56:51
Postat av: Emelie

Oops, jag som skrev förra ;P

2008-11-07 @ 16:57:32
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0