Bilder hemifrån!

Nu har jag iallafall varit duktig och strykt all min tvätt. Phu! Det är ganska jobbigt faktiskt! Men det känns riktigt bra efteråt. Har strykt AC´s tvätt också!

Ska göra iordning mig det sista för att knata ner och ta bussen till mormor och morfar. Men först måste jag visa er mina höstglöd. Jag rekommenderar verkligen den blomman till er som inte har så gröna fingrar. Dock ej sagt att jag inte har det *blink* Men de kräver nästan ingen omvårdnad, skrumpnar inte.


Har haft den i flera veckor faktiskt!

Sedan måste ni bara se Ebbas korg som jag har gjort i ordning. Korgen är köpt från IKEA och den mysiga pläden i är från RUSTA. Vet dock inte om jag kanske måste köpa ännu en pläd att ha under. Ebba är riktigt kittslig med bekvämligheten. Men det är klart, är hon van att ligga i mamma och pappas säng eller i hennes egna gustavianska säng så får man ha lite krav då man kommer till syrran också.


Myspys till hjärtat!

Dax att dra sig, men återkommer under dagen!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej hej!!!



tackar för den rara kommentaren hos mig...LER



jo jag går för egen maskin när jag virkar.Är super dålig på att läsa mönster.Fattar ingenting...typ.Konstigt...hum.

Fast jag har läst om många musiker som inte kan noter och det låter bra ändå.....hihihi..



Kramizz å ha en bra helg!

Nilla

2008-11-14 @ 10:57:56
URL: http://www.pennyshouse22.blogspot.com
Postat av: AC

ser ut som att blomman ska trilla ner från bordet hehe Hur e det i Rudis??

2008-11-14 @ 12:00:27
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0