Äntligen en lösning!

Skit telefoner. Hela förmiddagen har telefon och dator krånglat. Grrr! Men nu är det som sagt löst! Fick en liten överraskning i går eftermiddag. Fick nämligen reda på att jag skulle vara med på seniordagen i Mörby Centrum. Har säkert skrivit det i tidigare inlägg. Är dock lite vilsen över vad jag ska där och göra. Men det mesta är välatt le och se glad ut samt svara på endel frågor :)

Har varit extramt trött hela förmiddagen. Fick lov att fylla på sockerförrådet med kaffe och kaka uppe på avdelningen! Det hjälpte faktiskt endel. Nu är det snart lunch och jag har beställt lax från köket. Måste passa på då det är fisk!

Men undrar ni varför jag är tyst (på bloggen) under eftermiddagen så vet ni varför!!!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0