Ännu en sådan kväll

Gud vad jag känner mig - lat latare latast - vilket nog beror på att man väääldigt sällan hamnar i situationen total vila. Men jag vet att kroppen behöver det, speciellt nu när jag är så här förkyld.

Ikväll har jag AC på besök. Jag har kört två tvättar vilket känns väldigt bra. Hur ofta har man tid att tvätta en vardag (?) Sitter och inväntar kvällens TV-program :) Märker att det mest är skit vid den här tiden. Alla bra program börjar ju senare. Dagen har varit regn och blåst. Men jag hade iallafall bestämt med mamma att vi skulle mötas upp i Ropsten och sedan åka tillsammans och handla på VIVO Superstore.

Nu har jag bunkrat upp för hela denna och nästa vecka. Skönt!

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, skoj att du vill vara med och tävla. Nej jag har inta bara denna. Det är väl meningen att bara vara tävlingsblogg. Min vanliga blogg är http://attisblogg.blogg.se

Ha det bäst

Birgitta

2008-11-18 @ 19:16:55
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0