32-31

Det blev tillslut vinst över Lugi! Slutresultatet präglade väl inte direkt matchen. Vi ledde i princip matchen med 4-6 mål, till att det blev 10 minuter kvar. Herregud, det spelet vi hade då var inte mycket att hänga i julgran. Men en vinst är alltid en vinst och vi fick 2 viktiga poäng med oss.

Jag ser redan fram emot nästa helgen då vi möter Spårvägen. Den här matchen fungerade i princip ingenting framåt för mig. Kändes som att jag inte fick något att jobba med. Men det är bara att plocka fram klyschan "bara att komma igen".

Vi vann som ett lag, och det känns underbart!

JAG ÄLSKAR ATT VINNA!

Imorgon kommer jag berätta mer om telegraf och ni kommer få se bilder från våran pensionärsrutt.
Kika in i morgon, ni kommer inte bli besvikna *haha*

Kommentarer
Postat av: C&L

vi såg er på tv =)

2008-11-09 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0