Vårdat mig själv

"Leila bakar" är bara så trevligt och inspirationsgivande. Hennes bakande gör det bara ännu mer självklart att jag ska ha en sådan där köksmaskin - assistent. 3000:- är mycket så jag får se. Det är mycket annat som ska fixas med lägenheten. Ja,ja....sparar man lite varje månad har jag snart min maskin :)

Jag har målat tånaglarna. Hade inga strumpor i tofflorna på jobbet och det behövdes lite färg kände jag!


Är det inte underligt, se mina fötter här *moaaa*

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, var rätt så trött i morse! Har sedan ett gympass som sitter i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Denise

Men det är ganska mycket ändå :)
Tror det beror mycket på "Mest aktiva" listan, är man med där så ser folk en och klickar in annars kan det vara svårt att få folk att hitta till bloggen :)

2008-05-14 @ 22:16:12
URL: http://naztysbunny.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå där! Usch har haft så himla fullt upp idag med projektet, men SNART kommer jag berätta om det ;) ska bli riktigt spännande iaf.
Hoppas du haft en jätte bra dag :)
kram

2008-05-14 @ 23:42:32
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0