Vem, var....

VEM
Vem är i rummet med dig? plutten
Vem fick du sms av senast? Maria
Vem pratade du senast i telefon med? mormor
Vems hus var du senast i? hemma
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Ebba (vovven)
Vem önskar du att du var med nu? mormor och morfar

VAR
Var är din telefon? bredvid mig
Var är din mamma? på jobbet
Var sover du? I min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? köpte på h&m + stadium
Var åkte du senast bil? hemifrån mormor och morfar i söndags
Var i ditt rum/hus är du? är på jobbet

VAD
Vad åt du senast?
ett päron
Vad drack du senast? kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? blå
Vad är den närmaste saken som är blå? en pärm
Vad har du på fötterna? birkenstocktofflor
Vad är din favoritfärg? röd
Vad är din favorithemsida? damhandboll.nu
Vad hör du just nu? min datorns surr

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus?
för Engla
När träffade du din pappa senast? igår
När duschade du senast? igår

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter?

Sovit i någon annans säng? japp
Hånglat på en bio? nopi
Hånglat i skogen? komer inte ihåg
Kört över hastighetsgränsen? ja gocartbanan *svart/vit flagg* ahha
Målat om ditt rum?
Haft känslor för någon som inte känt det samma? jarå
Sovit i en säng med någon av samma kön? yes
Sett någon dö? nästan
Varit på ett plan? jadå
Sovit till tre? nej, aldrig.
Älskar eller saknar någon just nu? ja absolut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0