Tillbaka från utbildningen

Sitter på jobbet igen. Phu! Det är jobbigt att åka kommunalt vid lunchtid. Massa folk, trångt och dant. Men som sagt, back to buisness känns skönt. Trött kände jag att jag blev också. Utbildningen var iallafall bra. Vi gick igenom komfortrullstolar som Sodexho (hjälpmedelsföretag) har. Bra att få en bredare blick över olika produkter.

Jag känner spänning inför visningen ikväll!!! Det beror nog på att det är en visning bara för mig eftersom jag var intresserad. Det har varit visningar tidigare men ingen har velat buda. Så vi får se vad som händer...

Lunchen idag blev knaper:


Smörgås och yoghurt!
Men jag ska vara glad, jag har ju mat för dagen...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-05-06 @ 13:41:39
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0