Slut i rutan

Dagen på arbetet är slut. Det har varit en bra dag! Skönt! Allt har rullat på och jag har gjort det jag ska. *bra jobbat* Många äldre har fått kommit ut i den härliga sommarvärmen och varma solen. Det är verkligen härligt att se deras glädje då de får sitta i solen. Jiha!

Ska upp till Mörby C och kolla lite. M, P och AC kommer och hämtar mig där med bilen sedan bär det av upp till landet. Skönt! Längtar efter att få träna på lördag. *sköönt* Den här veckan har varit såå lång och jag tror det beror på att man har kommit hem direkt efter jobbet. Annars åker man till träningen och så poff är kvällen slut.
Men jag längtar tills allt drar igång igen. Dock dröjer det 3 veckor. 1 vecka vila till *hur ska jag stå ut?* Sedan 2 veckor egen träning!


*en glass vore inte helt fel*
Men jag kommer inte förlora "inte-äta-sött-tävlingen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0