Promenad

Jag promenerar och springer överallt men ändå känns det inte som att min stegräknare tickar på. M och jag tog en promenad vid lunch, en ganska kort promenad på ca 2000 steg.

Fick precis mail från tränaren angående träningsläger i augusti. Vi kommer åka till Danmark första veckan i augusti. Tisdag till söndag. Så kul! Det blir nog ett träningsläger kombinerat med en tunering. *längtar* Men innan det drar igång ska vi slita som vargar med sommarträningen. Jag kommer slita som ett djur.

Den som tränar blir stark...så är det.
1 + 1 = 2
Svårare än så är det inte...


Eller???

Kommentarer
Postat av: benita

svar; aha. sådant jag inte hört talas om innan. då kanske du kan hjälpa mig? vet du vad paulus ifrån kristendomen ansåg om kvinnorna? ;)

2008-05-12 @ 13:43:59
URL: http://benitamaria.blogg.se
Postat av: Johan

ost är gott?

2008-05-12 @ 15:10:55
URL: http://jayjoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0