Nu är jag människa igen

Har precis kommit hem från en löprunda och känner mig hel igen :) Att det kan vara så jobbigt men ändå skönt på samma gång. Konstigt. La mig i ett hett bad där jag droppade i 10-12 droppar av Pharaons ansiktsolja (går att använda i badet). En härlig doft av apelsin spred sig snart i badrummet och man kände verkligen hur behagligt att blev. Tänk vad lite olja kan göra. Du kan själv gå in på Pharaons hemsida och titta igenom deras sortiment.

Oj vad människor är ute och går dessa tider. Hand i hand på promenad :)

Vad står på schemat ikväll då? TV´n väntar alltid snällt på mig och datorn med för den delen.
Ska ta det lugnt och ladda för veckan som kommer. Är ledig på onsdag då jag
ska vara hundvakt. ♥

Kram!

Kommentarer
Postat av: janni

tack, vet inte riktigt vart jag sku svara så jag gjorde såhär, ja det är första gången jag bloggar =)

2008-05-04 @ 18:34:30
URL: http://ettj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0