Många steg

Det var så skönt. AC och jag har varit på gymmet och därifrån gått hela vägen hem. Totalt antal steg idag: 21 400 steg. Ni kanske undrar hur detta har gått till. Jo, vi har haft vila från träning i 2 veckor (denna vecka är vecka 2.) och eftersom man inte får träna utan bara promenera missar man massa steg där. Idag gick jag 11.000 steg på jobbet, tränade 1h =5400 steg och så gick jag hem 3000 steg. Det är ganska lätt!

Blir jag inte sjuk imorgon då är det ett under. Jag hade bara packat ner korta shorts och t-shirt till träningen. Med andra ord inga tjocka kläder....trots denna kyla som är ute nu. Men jag får skylla mig själv. Bara att gå och se glad ut! :) Nu ska jag bara ta det lugnt. Har varit utan godis/kakor/annat sött hela veckan. Känns bra!

Nu ska jag titta på "Du är vad du äter" Spypåsen är redo ;) ahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0