Inte bra

Inte många läsare idag, trist. Måste skriva om väldigt tråkiga saker. *hhehe* Men vad kan man skriva om då? Någon som har ett bra svar? Skämt och sido...jag skriver om det jag vill och känner för. Just nu kommer det nog främst bli om träning och inredning. Det är det som det mesta kretsar kring just nu!



Jag älskar helt enkelt "Leila bakar". Jag tittar lika mycket på hennes inredningsgrejer i köket som jag tittar då hon bakar. Roligt. Självklart har hon en sådan där köksassistent från Kitchen Aid som jsg vill ha!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-05-21 @ 22:14:49
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Oj jag råkade skicka innan jag skrivit nåt XD



sv: Ja jag har bloggat i över ett år nu.. :)

Har mellan 2500 och 3000 om dagen :)

2008-05-21 @ 22:15:26
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Lina

Åh, vem vill inte ha en Kitchen Aid!

Synd bara att dom är ruggigt dyra... :/

2008-05-22 @ 10:14:36
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0