Hur kan det vara såhär?

Min trötthet stiger för varje minut känns det som. Tror själv det beror på all luft man fått den här långhelgen..och all sol. Sedan blir man ofta trött då man kommer hem på något underligt sätt.

Var uppe i AC´s lya och pysslade lite. Tog promenad med Ebba dit och har nu kommit upp i 9259 steg + att jag tränat i en timme och därför fåt lägga till 5400 steg. Men känner mig ändå inte nöjd. På jobbet går man ju så otrolligt mycket mer samt att man tränar ca 2h per dag i vanliga fall. Men,men...

Jag älskar att sätta in bilder därför kommer det några fler bilder här:

image351 
Kajor vi matade i Norrtälje - vi köpte korv med bröd och de fick naturligtvis smaka.

image352
Härliga blommor i rabatten. Våren är här med besked.

image353
Gonzos nya (hembyggda) sovlya. Han är rädd men vågade som ni ser kika in iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om brott och påföljder + nödvärn. =) Vilka härliga bilder!

2008-05-03 @ 21:12:20
URL: http://bemma87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0