Färdig = skönt

Gud så skönt. Träningen är slut. Löpning med 200m intervaller 12 set + styrka med core, armhävningar, upphopp och utfall. Tog långt tid, nämligen 1h 30 minuter. Men det berodde också på att vi var tvugna att ta oss till dit vi sprang. Det gjorde vi med cykel. Känns skönt att ha tränat men känner hur trött jag är.

Snart börjar Schlager med Perelli. Kul! Kommer dock inte orka titta på hela programmet tror jag. Innan vi gick ut och tränade var jag sjukt tött och somnade lätt i soffan. Så risken är stor att jag gör samma sak ikväll *hehe*

Läs mer om Perellis väg till finalen HÄR.

Vilken placering tror ni hon kommer på?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag hejar på henne, men östra europa röstar mest så jag vet inte :P

2008-05-24 @ 21:50:54
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0