Dunväst --> stickad kavaj

Idag kommer det antagligen bli ännu varmare, därför bytte jag ut dunvönsten mot min  stickade kavaj. Har dock inte bytt till guldknappar ännu, får bli ett senare projekt  :) Ska försöka vara duktig idag och gå hela vägen från jobbet till Mörby Centrum. Igår latade jag mig och fick skjuts av M. :)

Veckan har varit bra hittills! Ser fram emot torsdag då jag och AC, G och B ska träffas på Djurgården och köra vårt 50 minuters löppass. *trevligt* Börjar minst sagt tröttna på rundan på Lidingö längst med vattnet. Kan ju var enda grästova vid det här laget. Men ska iof inte klaga. Kunde ha varit värre, med asfalt hela vägen etc. Så jag ska vara glad.

Nä, får se vad dagen har at erbjuda. Ser hur som helst fram emot denna dag!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0