Bullefst bullfest hela dagen (?)

Har varit ute på promenad med Ebba. Ska snart till affären för att inhandla ingridienser till ev. bullbak hos syster. Vädret är kanon så det blir nog en promanad till syster. Måste ju skrapa ihop steg också. Ikväll blir det träning - löpning. Jag fnular på att göra ett smycke och lotta ut till er som läser. Något som matchar sommaren och våren. Har en massa pärlor och det var länge sedan jag pärlade.

Jag gjorde ett litet kollage på photoshop för ett tag sedan som jag verkligen tycker är gulligt. Funderar på att dela med mig av det. Gonzo är huvudaktören.

image357

Åhh....visst är det söta bilder?

Nu ska jag göra lite nytta....

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Jag är med och tävlar nu tjejen :)
Kram

2008-05-04 @ 12:59:31
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0