Besök hos systra

Godkväll.
Efter träningen, som tog rejält på benen, duschade vi fort och sedan brummade vi iväg med bussen till AC. Ebba var med och fick rejält med beröm av en dam, då vi stod vid busshållsplatsen och väntade. Man sträcker verkligen på sig då älskligen får beröm. Ebba är verkligen hur lugn mot främmande människor, men andra hundar funkar oftast inte.

Nu sitter jag hemma och kikar på "Äntligen hemma" Alltid kul. Kanske kan man få lite inspiration?

Jag har ju varit intresserad av en köksassistent länge nu. Kitchen Aid är så fruktansvärt dyrt ca 6000:- Men på FRAPP finns en i princip likadan av märket Kenwood...skillnaden priset (?) då den senare kostar ca 3000:-

  för 3000:- eller för 6000:-



Vad skulle ni välja?



Kommentarer
Postat av: Ulle

Hej, tittar in här. Jag skulle absolut välja den billigar, tycker tom att den är snyggare. Har den sammafunktioner så skulle inte jag tveka.



För att svara på din fråga, så går jag på Viktväktarna har fösökt själv, men jag behöver den extra peppningen.

2008-05-27 @ 22:45:54
URL: http://ulle75.blogg.se/
Postat av: AC

nu spelar jag in ditt band..sittgympan =) Den billiga var ju finare..jag trodde det var tvärtom..=/

2008-05-28 @ 07:50:01
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Svårt val, men jag tror den billigare så har man pengar över till annat skoj =)

2008-05-28 @ 11:06:02
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0