Zzzzzz...

sov gott i natt och vaknade upp med ett leende på läpparna. Det kändes mkt lättare att stiga upp i morse efter en vinst! Ikväll tar vi nya tag och börjar sikta på lördagens match mot Sävehof! Ikväll står handboll 90min och Explosivt gympass på programmet. Undra om vi får spela fotboll som uppvärmning idag eftersom vi vann *hoppas*
Egentligen borde det vara regel...vinst=fotboll! Så svårt kan det ju inte vara eller (?)

Imorse när jag väckte Gonzo var han väldigt pigg. Han brukar sitta kvar på sin gungställning då jag hämtar ut mat- och vattenskål, men idag greppade han mig med foten och skulle prompt med =) Glatt visslande in på toalletten och göra sina morgonbestyr!!! Tänk om alla vaknade upp med det glada humöret varje morgon!!!

Nu ska jag in och äta frukost på jobbet!!! Hungrig som en varg!!

image191

HA EN TREVLIG FÖRMIDDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0