Vill inte.............

Snart är det lunch. Mitt i-landsproblem just nu är att jag inte är sugen på den matlådan jag har med mig, nämligen pyttipanna. *suck* Hatar att äta för ätandets skull. Skulle vara otroligt gott med kyckling wok med nudlar. Älskar wokhuset i Solna som har sådan mat. M och jag har handlat där 2ggr och det är bara för gott. *mums*
Skulle inte tacka nej till det nu kan jag säga.
Förmiddagen har varit mycket. Har stressat lite. Inte kul. Men det beror på att jag tror vi har en aktivitet på eftermiddagen, som jag först inte trodde vi hade.
Imorgon kommer det bli ännu mer för då kommer det en ny boende.
Men det spelar ju ingen roll. Alla andra boende ska ju ha sitt iallafall. Så det blir säkert stressdag nr 2 denna veckan.
Fredag längtar jag till! Då ska jag göra så lite nytta som möjligt hade jag tänka *haha* Ledigt...röd dag....jipi!!!
NU snart lunch-time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0