TrAlLaLaaa....

Jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag är så lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag!!!!
Haha...älskar att vinna. Och att utklassa Västerås på hemmaplan går ju inte direkt av för hackor =) Sov som en princessa inatt. Blev dock väckt av mamma 5.30 *min vanliga tid på morgonen* Men eftersom jag ska på kurs idag skulle jag få sovmorgon till 6.20. Så då jag såg det vända jag på klacken och lade mig ner och somnade om. Zzz....
Känner mig iallafall otroligt pigg. Vilket nog beror på en blandning av att jag gick och lade mig innan 22 samt att jag fortfarande har segerruset i kroppen.

Ikväll ska jag och AC ut efter träningen och äta på RICE! Mums! Ska bli mycket trevligt, längtar. Då ska vi nog försöka pprata igenom lite om semesterresan också. Skulle ju vara sååå trevligt att kunna göra en resa ihop =)
Det svåraste är nog att få ihop allt med handboll, jobb! Men vi ska allt lyckas!

Stackars C som går på kryckor =/ Du får kämpa och komma igen!

Nu ska jag snart dra iväg och hör på allt om demens.

Skriver antagligen senare....kasnke via mobilen =)


image145
hahah..en gammal bild jag hittade...


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Oj, det var tidigt du måste gå upp :/ Godmorgon :D

2008-03-04 @ 07:01:47
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: sanna

Godmorgon:)
Ha en bra dag.

2008-03-04 @ 07:17:30
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: C

tja lilla Emma, en fin gammal bild på er =)
Kryckorna ä verkligen ingen hobby av mig hoppas att jag snart kan börjar träna igen, sommern är ju snart här, samt att ligan drar igårn om 2 veckor. känns tungt att skada sig strax innan.
grattis till vinsten igen. Tills ikväll
/kram

2008-03-04 @ 07:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0