Söndagmorgon 04.00

Idag har jag kännt mig lite stressad, och det irriterar mig. Varför ska jag stressa idag? Jag har ju inget måste som skall göras.
Egentligen började inte söndagen så bra. Vaknade vid 4-tiden på morgonen av att Ebba gick omkring och pep. *suck* Jobbigt, för piper Ebba så är det allvar. Hon brukar inte pipa om hon inte verkligen är i akut behov av att få göra ifrån sig. Verkade som att det bara var miog hon gått till för alla andra låg och snosade i lugnan ro. Hon gjorde iallafall det hon skulle och i morse sov hon ganska länge innan hon ville gå på morgonpromenad.

Ruskigt väder idag. Blåst och regn. Finns det något värre? Tror inte det. Jag och AC trotsade vädret och åkte iväg och solade. Känns som att man behöver få lite färg i allafall. Men jag är verkligen ingen som solar regelbundet. Jag solar kanske 1 ggn i månaden.
Gratis-guide.se

Kommentarer
Postat av: L

Är inte 1 gång i månaden också regelbundet ? =)

2008-03-09 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0