Söndagkväll!

Så var det åter söndag! Lite skrämmande för det känns som att det var nyligen jag skrev förra söndagen. Veckorna försvinner som blötsnö på torra land ;) Men nu är det iallafall söndag kväll och söndagen är snart slut.
Dagen har gått ganska fort. Åt lunch hos mormor och morfar..sedan bar det av hemmåt. Gonzo har varit  med precis hela dagen. Så nyligen då jag badade och han satt i badrummet, uppe på hyllan, somnade han nästan. Men så fick han en casewnöt och piggnade till =)

Imorgon smäller det! 19.00 är det match mot Västerås och jag hoppas verkligen vi kan ta oss i kragen och vinna.
Skulle vara så otroligt skönt och roligt.

Ja....nu ska jag inte skriva så mycket mer.....ha det bra......en liten kommentar vore trevligt ;)

Förresten så ska jag lägga in en bild på Gonzo. Ganska rolig bild. En bild när han "hjälper" mamma med AC´s gardiner.

image142
Hjälpande vinge???

Kommentarer
Postat av: L

Riktig mästerskräddare det där :) Ser ut som om han hjälper till att trä tråden tycker jag... :)

2008-03-02 @ 20:14:39
Postat av: Anonym

Jo visst var Gonzo till hjälp...eller rättare sagt skälp =) Närå...sötisen!!!

2008-03-02 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0