Skrikande mage (oaaa)

Snart lunchtid. Min mage vet om det och skriker verkligen efter föda. haha. Jag har matlåda med mig idag. Men M och A på jobbet var på möte vid Mörby Centrum och skulle handla mat..så jag passar på. Jag har ju matlåd till imorgon då. Just nu skulle jag kunna äta nästa percis vad som helst....så hungrig är jag faktiskt. Men ännu är inte klockan 12.00 Jag får ha tålamodet att vänta ett litet tag till.....*väntar*

Ikväll ska det bli kul att möta juniorkillarna (handbollsmatch). En match spelas normalt sett 2*30min, men vi bukar köra tre halvlekar á 20min. Det roliga med att möta killar är att man får vara fysisk på dem. De rubbas inte lätt, fast att man tar i så mycket man kan. Det negatva kan vara deras fysiska/anatomiska fördelar. Armarna är som "Inspector Gadget". Man tror man kan kasta en kontringspass med god marginal...men ack så fel man hade..en lång gummiarm kommer farandes och smack har han tagit bollen. *hehe*

 





















Alltså! Inspectos Gadget vs Skuru ik damlag i handboll

Träningsmatch i Nacka Bollhall med start ca 18.30


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Aha usch då =/ Jag hatar när det inte funkar som man vill med värmen på jobbet. Jag fryser hela tiden. MEN SNART BEHÖVER JAG INTE FRYSA LÄNGRE! :) Hehe.

Hoppas ni vinner ikväll :) Får piska dit killarna ordentligt!
Kramar

2008-03-27 @ 12:20:15
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anonym

svar: uusch ny duschat hår och iskallt väder är ingen bra kombination ;) men nu lyser solen här med :D

2008-03-27 @ 12:55:38
URL: http://fannymehlin.blogg.se
Postat av: Therese

Dar ser man :)

2008-03-27 @ 13:43:39
URL: http://tezz86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0