Potatissäck *ojojoj*

Hur ska jag orkar springa 5km i rakettempo? Det är de tanken som far genom mitt huvud just nu. Sedan vet jag hur mycket bättre det känns när man är igång. Men med illamåendekänsla, ont i vänster sida av munnen så känner jag mig så där just nu. Men som sagt, jag vet att det går över när teävlingsmänniskan-Emma sätter igång. haha!
Har inte något mer kvar att utretta nu på jobbet. Har tränat med alla som ska träna, fixat klart med alla hjälpmedel osv. Pju! Känner mig som en säck potatis. *mm*
*rriiing* Precis då jag skrev att jag var klar nu på jobbet fick jag meddelande per telefon att en boende var i behov av bättre sittdyna. Får kolla upp det imorgon eftersom det inte är något akut! Behöver kanske till och med skicka efter dynan på beställningsportalen.
Imorgon fredag! Och jag vet redan nu att det kommer bli en intensiv dag!!!! *redo, alltid redo*
Just nu skulle jag bara vilja krypa ner i min säng och slumra till...Zzzz.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0