Morgongympa,behöver tips!

SItter här på jobbet och försöker skriva ihop ett morgonprogram som jag ska utföra med personalen varje morgon. Phu! Ska vara mycket cirkulationsövningar och dylikt. Viktigt att muskler och leder kommer igång innan man börjar dagens arbete. Sedan måste jag hitta någon bra musik till det, tänkte hitta någon musik som piggar upp lite. Själv tycker jag Scissor sisters "I don´t feel like dancing" håller ganska bra "kom-igång-känsla" eller vad säger du? Skulle behöva några tips på bra uppåtpiggande musik!!

Så mycket godis och annat jag åt igår har jag nog inte ätit på hela veckan. Oj vad jag åt ;) Godis-ätar-dagen är absolut söndagar!! Därför blir det en strikt måndag till fredag. Inget småätande av kakor och dyl. Eller snask innan och efter träning. Nä, det är slut på det nu. Självklart får en och annan godis slinka ner, men det ska inte vara en massa småätande. *hård som sten*

image143
Frukt är inte godis...det är bara att vräka i sig!!! Here we go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0