Många läsare?

Man läser ganska ofta om kända bloggare i media. Kenza och Blondinbella t.ex. Det jag undrar är hur det kan komma sig att just de blir så stora. De skriver ju egentligen om ganska vanliga saker..sådant som många andra bloggar om. Själv har jag inte alls så många besökare dagligen. Ibland få men ibland faktiskt upp emot 40 st...(mkt för min lilla blogg). Jag har sett endel sidor på tips hur man får fler läsare:

- Besök bloggportalen; där kan du aktivera ditt konto och berätta lite om din blogg.
- Besök andra bloggar och marknadsföra sig själv
- Starta tävlingar, det snokar folk upp fort.
- Bli länkad
- Bli medlem på bloggtoppen

Har du något tips så skriv gärna till mig och berätta...

På eftermiddagen ska snart jag och AC ut och löpa. Ska bli skönt efter all mat och godis man matat i sig. Jag tycker det skönaste är att springa då det är lite skymning. Igår blev det dock lite väl sent. Blir nog till att springa lite tidigare idag. Det skönaste då man tränat är att man känner sig så pigg (oftast) och duktig.


image228
HEJA EMMA OCH AC!!!!

Kolla gärna in på http://annacarinpetersson.blogg.se endel läsvärt *blink*


Kommentarer
Postat av: Kecke

Mmm. Det här med besökare är ju lite si och så med. Vi har som mest ca 100 besökare per dag. Detta sker oftast när vi summerar efter att ha festat någon vecka i streck. Då brukar våra stamkunder sprida länken för dagen...

2008-03-22 @ 17:36:17
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se
Postat av: jessica

hej du! Jag ramlade alldeles nyss in på blodinbellas blogg för första gången och jag frågar mig nu följande: hur fan orkar folk läsa om vad hon har på sig, oavsett hur mycket hon marknadsför sig själv? absolut noll substans i hennes bloggar, och sen försöker hon få sig själv att framstå som nån slags ikon till på det :p sanslöst.

2008-03-22 @ 17:43:13
URL: http://kessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0