Lördag=sovmorgon??

Det är lördag och egentligen ska man ju passa på att sova ut då..men inte jag. Upp 7.30! Kan bero på att jag gick och la mig ganska tidigt men iallafall. Det är lite irriterande. Självklart skulle Gonzo också vakna då. Så vi gick iväg till köket och gjorde frukost. Gonzo åt en vindruva och polarbröd med smör och ost. *mums*
Ska nog promenera med Ebba snart så att hon får göra sina behov...sedan måste jag rengöra Gonzos bur invändigt. Lördagsfint!
12.00 ska jag vara på Bosön för träning. 60min gym och 90 min handboll!! Ska bli roligt. Får se om G kan hämta oss med bilen, vore ganska skönt faktiskt! Hon ska nog också köra gymmet innan.
Imorgon är det dock total vila eftersom vi har match mot Västerås på måndag. Nu ska jag nog börja tänka på att göra lite nytta...men jag skriver senare...så kolla in då vettja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0