Längtan är stor!

Jag längtar till torsdag kl. 16.00! AC och jag har planerat om träningen lite. Vi skulle haft ett löppass på torsdag men lägger om så att vi tar det passet på fredag istället. På så sätt slipper man tänka på träning då man kommer hem efter jobbet. *skönt* Just nu känner jag bara att mycket känns tungt. Längtar därför till påsken och vila från handboll och jobb. Förlusten igår tär än...och jag vet att det inte ska behöva göra det eftersom vi bara ska fokusera på slutspelet och ta positivt på det hela..men det är svårt. Samtidigt svider alltid förluster och det får det göra också. Man minns förluster som salt i såret...därför vill man alltid vinna!
Ikväll på träningen kommer en ny tjej från Tumba komma och träna med oss. Trevligt med nytt folk! Just nu känner jag inte ens för att röra en handboll men det ändras med stor sannolikhet då jag entrar hallen...och känner doften av skitigt hallgolv och klister *haha* Efter handbollen är det explosiv styrka som gäller. Explosivt!



En sådan här sötnos vill jag ha i mitt påskägg <3


Dagens tips:
Plusikassan.se
En bra sida där du kan tjäna pengar! Du får pengarna tillbaka på allt du köper.

Kommentarer
Postat av: Lina

det skulle jag också vilja ha :)

2008-03-19 @ 13:34:12
URL: http://RANEBY.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0