Kvällen är räddad..

Det funkar!!!! Nu kan jag se film från datorn. Så ikväll blir det Wallander - Luftslottet. Underbart! Vet ni vad som är så bra? Jo sladden jag köpte för över 300:- behövde jag inte ens. HA! Så pappa åker och lämnar tillbaka den. Yes! Billigare....gratis rättare sagt...och det funkar! Like it!
Nu sitter jag och lyssnar på Cat Stevens - Hardheaded Women och Streets of London. Eftersom datorn fortfarande är kopplad till tv´n ljuder musiken ut ur TV´n vilket ger bättre ljud än datorn =) Härligt.

14.00 ska familjen till kära mormor och morfar och äta. En fågel viskade i mitt öra att det blir "Flygande Jakob" Min älsklingsrätt...inte helt fel.

Alltid sista dagen på en ledighet känns det lite tungt. För att för en gång skull inte komma in i detta tänket har jag listat roligt som händer  tisdag-söndag denna veckan,

Onsdag: Våffeldag på jobbet och löning. Jipi!
Torsdag: Träningsmatch *skoj*
Fredag: Sista dagen innan helgen är alltid bra =)
Lördag och Söndag: Slutspelsläger *ladda ladda*

Vad säger ni..händer något kul i veckan?

Vad händer då ni får lön? Shopping?


image233
VARNING!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vilken klockren bild! Kram Sandra

2008-03-24 @ 16:52:45
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0