Ingen matlust

Fattar inte vad som har hänt under den här veckan. Har inte haft den där riktiga matlusten som jag annars brukar ha. *konstigt* Men självklart äter jag iallafall annars skulle det inte funka med träningen. Men det tråkiga är att äta utan att känna lust till det =( Lunchdags nu till exempel. *mm* Känner inte alls för pasta. Men bara att äta!
"Äta bör man, annars dör man" Och det stämmer väl hyffsat *ler*
Igår åt jag skaldjurslasagne till lunch...var proppmätt efteråt och kunde verkligen inte få i mig någon fika vid 14-tiden. Jag som är en riktig sockerråtta med två magar, en för mat och en för godis!
Nä, dags att ta tjuren vid horna. Eating! M har med sig sin kisse idag så jag ska väl gosa lite med henne också =)
Egentligen tycker jag att alla äldreboenden borde ha ett husdjur. De äldre mår så mycket bättre, blir gladare. Så för deras skull borde man tex bara anställa personal som inte är allergiska osv. Då vet jag att man gjort på ett boende i fruängen,tror jag det var!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mat e såå gott :)

2008-03-14 @ 14:54:10
URL: http://www.sofiaandremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0