Ingen bra start på dagen.

Ingen buss som kom då jag skulle åka till jobbet, lagom bra start. Dock blev bara skillnaden 10 minuter jämfört med om bussen hade kommit. Så det gör inte så mycket. Nu sitter jag iallafall på jobbet!
Gårdagens träning blev av. Innan körde jag,G och B ett gympass...överkropp och bål! Dags att biffa till sig ordentligt nu inför Beach 2008 *haha* Nerå,men sedan var det handboll och vi var 2 målvakter och 5 utespelare. Kan det bli en bra träning då? Japp, det blir vad man gör det till helt enkelt. Och vi gjorde det till något bra.
Ser fram emot helgen, absolut. Ikväll filmkväll med gänget. Ac har dock ingen dvd..vilket försvårar det en aning. Mmm...köpa en ny idag kanske? Vi får se...annars kan ju Let´s dance vara något *ler*
På lördag är det Friflygning på Fjärilshuset för papegojor. Skulle iof vara kul att kolla på. Har jag tid?

112ink.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0