Fortfarande problemas..

Inget som fungerar med den där förbaskade datorn och tv´n. Kasst! Arg blir jag! Man köper kontakter och skit för över 300:- och så fungerar det inte. Det verkar inte som att en vanlig människa ska förstå sig på sådant där. Måste ju för fasiken vara värsta snillet. Ingen hjälp fick man heller via bloggen. Suck! Ja,ja..som tur är hjällper D till. Så förhoppningsvis kan man få igång det idag.

Ikväll är det handboll i Nacka kl 17. Ska jag vara helt ärlig så är det faktiskt lite tungt att åka ut dit den sista lediga kvällen. Men det är alltid tungt att åka hemifrån och till Nacka jämfört med från jobbet till Nacka. Det som glädjer mig är iallafall att veckan redan har börjat. Och på Onsdag är det löning. Förstår inte hur fort den här månaden har gått. Mars månad - men det känns som vinter.

Nu ska jag fundera vidare.....

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Åh vad drygt att det inte fungerar

2008-03-24 @ 11:43:26
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0