Fastvuxen på toaletten

Ska man tro på allt man hör och läser i media? Var inne och kollade lite på Aftonbladet.se och läste om en kvinna som vuxit fast i toalstolen efter att ha suttit där i 2 år. Hennes pojkvän hade visst matat henne där. Vad det nu är för korkad kille!!! Haha! Vet inte om jag tror på det. Jag tror på det först då jag får se det. Polisen hade fått skära loss henne från stolen! Usch!

Nu efter 3h 45 min har min bedövning släppt i vänster ansiktshalva. Efter nästan 4 timmar! 1 !/2 h sade tandläkaren, men det är väl ett mått för normala människor..haha! Jag är öm i hela vänster sida! Har inte ätit någon sedan 5.30! *kurrar i magen* Men jag fick inte äta förrän bedövningen släppt och det är nu då det är lunch!!
M och jag ska kanske köpa något i matväg..annars har jag mat med mig...som min kära mor tillagat. Men jag kan spara det tills imorgon! Vi får se!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0