Du är vad du äter!

Sitter här i fotöljen och fattar inte hur korkade människor det finns.  Hur kan man vara så puckad att man röker?
Finns det någon som kan svara på denna fråga så vore jag tacksam.
Man stinker.....
Man får dålig kondition.....
Man får dålig hy.....
Man får dålig andedräkt....
Man får dåligt tandkött......
Man får svarta lungor...
Man riskerar att få KOL.....
Man får nedsatt cirkulation i kroppen......
Jag skulle kunna rabbla upp massa fler grejer...men besparar mig med det idag......

Det som irriterar mig är passiv rökning också skadar och det är oskyldiga människor som vi som får lida för att rökare står och smittar ner oss....



Jag vill gärna ha svar på min fråga här ovan......

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa såklart du ska vara med och tävla! :) Men vet inte riktigt när tävlingen kommer upp än, för ska ha en annan tävling nästa vecka om skönhetsprodukter :) Sen sticker jag ju till Thailand ju så får se ... Den borde komma snart iaf :P

2008-03-20 @ 21:15:06
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0