Det var så skönt!

Vaknade upp och trodde att jag skulle jobba. Det var så skönt att komma på att det var ledigt och att jag verkligen inte hade en massa inplanerat. Jag vet bara att jag ska baka bröd idag. Imorgon ska vi nämligen ha påskmiddag ;)
Läste nu på morgonen i Aftonbladets nättidning om alkolister och nykterister. Blir glad då jag hör att kända människor vågar gå ut och berätta att de varit alkolister. Förhoppningsvis kan det skrämma upp ungdomar. Blir även glad då jag läser om t.ex. Björn Gustavsson som berättar att han är nykterist och inte dricker (skönt att det finns fler).

Hehe...kom på att jag skrev om rökning igår och alkohol idag!!! Men vad bra, då har jag skrivit vad jag tycker om sådant. *så då vet den som vill veta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0