Det har börjat!

Känns lite skönt att dagen har börjat. Vaknade av klockan och kände verkligen att "nej,jag vill sova". Då känns det verkligen tungt då man vet att det inte finns någon återvändo. Men därför extra skönta att vara på jobbet och veta att det bara är att jobba på och se dagen passera. Ska hinna med mycket idag. Bla. ett ADL på en ny boende.

Gårdagens träning var såklart rolig när allt kom till kritan.Det var väldigt mycket fart..vilket jag uppskattade. Det är sådana träningar som är roliga. Sådana matcher också *host*

Inatt sov jag hos A! Det är verkligen konstigt egentligen. Det räcker med en dag utan Ebba och Gonzo så får man längtan efter dem.  *pussgurkorna*

Tips!!! Smsa gratis varje dag. Gå in på länken idag och bli medlem!!! Helt gratis såklart!
SMS.se

Kommentarer
Postat av: Jessica

God morgon! :D
Haha åkte kommunalt för första gången på jätte länge idag och det var hur kallt som helst ute ju. Hoppas det snöar riktigt ordentligt nästa fredag när det är dags för mig att åååka! ;D

2008-03-20 @ 08:07:26
URL: http://www.jessi.se
Postat av: wadne

ja, tyvärr :) .. det ska jag göra ;D glad påsk!

2008-03-20 @ 14:55:20
URL: http://wadne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0