Det är väl så....

GLAD PÅSK! Påskafton idag för att som inte visste hehehe! Vaknade kl 7 i morse. Jätte ljust i rummet, klarblå himmel och sol. Om bara den där förfärliga snön kunde försvinna också.
Igår blev det alltså Becks film "Öga mot öga". Väldigt bra film tycker jag. Skulle verkligen rekommendera den för er som gillar svenska deckare. Och ansiktsmasken var kanon...värmande och i rosa färg. Tänkte att jag skulle ta en bild på mig och sätta in här...men besparar er den synen haha!
Idag är det ägg för hela slanten. Påskmiddag idag. Ska bli trevligt att träffa släkten. Men de kommer inte förrän 13..så jag ska nog hinna med endel innan det.
Just nu sitter Gonzo på min axel. Han var också uppe vid 7. Kan bero på att han gick och la sig så tidigt igår. 21.00...en timme tidigare än i vanliga fall.

Snart är filmen Solstorm färdig. Kanske blir filmkväll ikväll med =) Någon som vill hänga på? =)
Såg på tv-tablån att "Så som i himlen" sänds. Sorglig men otroligt bra film. Mickael Nyqvist är bara för duktig.

image224
Påskharar till er!!! Glad påsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0