Deppigt blev något roligt..

Sitter på min vanliga plats på jobbet. Går alltid in och kollar läget på datorn innan jag gör något annat vettigt.
Mmmm....ibland känner jag bara att jag skulle vilja vrida tillbaka tiden. En sådan dag är det idag. Helgen har verkligen varit kanon! Mkt trevlig fredagskväll med vänner. *längtar tillbaka* Och lördagen med shopping och myskväll hemma var också kanoners. Söndagen var bra!!! Solade, åkte till mormor och morfar och körde ett löppass. Det kändes verkligen som att jag fick ut en massa den här helgen. *skönt det iaf*

Därför är det en aning tungt att veta att det bara är måndag idag....=( Samtidigt et jag hur fort det går. Helt plötsligt är det fredag!!

Nä usch vad negativt det här inlägget blev. Dax att ändra på det. Sätter inte lite roliga bilder................

image180


Kommentarer
Postat av: AC

Akta så folk inte blir arga av att de ska trycka på reklam hela tiden *heeh*

2008-03-10 @ 07:38:16
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill designa om din blogg

Hej!
Ett litet tips bara..
Du får inte lov att skriva så som du har skrivit. Uppmana folk att trycka på dina annonser.
Det finns bättre sätt att få folk att klicka...nämligen genom att marknadsföra reklamen på ett bra sätt.

Bara ett tips till dig!

2008-03-10 @ 08:37:45
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Marie

Ha ha rolig bild, det fasliga är att jag tror det stämmer ofta nu, dom lär sig mindre i skolan är förut.

Det var så jag tänkte oxå att ha å variera sig med å sen gillade jag den väskan bäst =)
Ha en bra dag..

2008-03-10 @ 08:46:16
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0