Arg som ett bi Bzzzzzzzzzzzzz.....

Just nu hatar jag banker och speciellt Handelsbanken. Jag skulle byta batterier på min pulsklocka idag. Tänkte ta ut pengar,men kortet fungerade inte. Fel på chippet. *f-n* Var finns närmsta Handelsbank tänkte jag då jag stod i Mörby Centrum (?) Jo Sergelgatan. Snurrade omkring vid Sergel ett tag innan jag hittade den där jäkla banken. Sergelgången låg den på...Sergelgatan. Grrr...irriterande att känna sig helt förvirrad fast att man vet var man är..(fattar ni?) Suck!Slutade iallafall med att jag spärrade kortet jag har nu och beställde ett nytt!Det tar docken vecka. Så jagfår föra över pengar till AC som får ta ut pengar åt mig.

Ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................

Tjäna pengar....gå med på denna sida.
Affiliator.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0