Ansiktsmask och Beck-film!

Dagen har börjat gå mot kväll. Har precis ätit middag. Potatisgratäng med hamburgare och sallad. Mums fillibabba! Nu gäller det bara att försöka smälta maten i en bra hastighet så att man kan dra iväg och springa snart. Känned mig laddad. Dock irriterar det mig att det är snö ute. Har ju utslitna löparskor och det skulle behövas spikskor för att få normalt fäste. Men ska bli skönt att träna!!! Intervaller 90/30 5*2! Go for it!!!!

När jag kommer hem ska jag verkligen försöka ta hand lite om mig själv. Ska lägga mig i ett varmt badkar. Bara ligga där och mysa. Sedan efter det ska jag använda en av mina påskpresenter jag fick av AC (http://annacarinpetersson.blogg.se) Nämligen ansiktsmask.

image223

Mamma och pappa har varit iväg och handlat idag. Då de kom hem hade pappa köpt en beckfilm "öga för öga". Så den ska jag nog titta på ikväll!
Imorgon kommer vi ha påskmiddag här..trevligt trevligt!!! Det kommer flera släktingar hit! Nu skajag smälta maten...


Kommentarer
Postat av: MISCHA

Låter jätte mysigt
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
Svara på chatten och pollen :D

2008-03-21 @ 18:44:45
URL: http://MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0