Wokstugan - igen!

Gårdagens ceasarsallad var så otroligt god att det tyvärr blev för lite kvar för att göra matlådor. Därför blir det till att handla mat idag. M dotter ska köpa med mat från wokstugan i Solna. Älskar den maten. Stark och god. Men så är jag känslig för stark mat, så egentligen är det inte så starkt. Men gott! Får se om det blir jordgubbar till efterrätt. Fortsätter jag så här kommer jag se ut som en jordgubbe. *haha*

TIPS!
Gå in på NaomiArt och kolla på hennes produkter!



Måste bara visa min underbara tjej!  ♥
Bilden är tagen efter att hon slickat gräddskålen.
Tagen på bar gärning med andra ord :)
För ni ser väl gräddklicken på nosen/mulen?
Som att det inte vore nog med att hon är världens sötaste tjej så älskar jag då det lilla trekantigaa örat pekar rakt ut :)
Är hon inte söt??

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tränade bodypump, så det var inget nytt för mig direkt. Samma pass som innan med. Men det kändes såååå tungt!

2008-06-25 @ 11:10:38
URL: http://www.metrobloggen.se/annaloof
Postat av: Marias Kakburk

Tack:)!

2008-06-25 @ 11:54:50
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0